Skip to content

Konkurs z okazji 5 urodzin :)

16 Lipiec 2013

Moja joga codzienna.

Konkurs na urodziny.

Ponieważ właśnie w czerwcu, 5 lat temu, założyłam tego bloga, postanowiłam uczcić te blogowe urodziny, miłą zabawą, w której można otrzymać  jedną z moich, ręcznie malowanych na szkle, mandali.

Do wygrania  „Kwiat lotosu – energia zmiany”. Bardzo piękna i energetyczna mandala, która pomaga wprowadzić zmiany w życiu. Więcej o tej mandali w kategorii „mandala ode mnie”.

Aby wziąć udział w zabawie:

1. zapisz się w komentarzach poniżej,

2. zapisz się na otrzymywanie powiadomień o nowych wpisach,( jeśli jeszcze nie jesteś zapisana -y)

3. jeśli posiadasz swoją stronę, umieść na niej link do tego konkursu

4. miło mi będzie jeśli polubisz mnie na facebooku.

Oto logo konkursu:

mandala Kwiat lotosu energia zmiany konkurs2

Ogłoszenie wyniku konkursu nastąpi 01 sierpnia 2013 r.
 
Zapraszam do zabawy :PKO
 
Kochani,
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w tej zabawie :).
To było coś nowego na tym blogu, sama długo zastanawiałam się, czy w ogóle…

View original post 184 słowa więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

