Skip to content

12 stycznia 2013

Złoty Wiek Gai

.
Najdrożsi Czytelnicy, po świętach warunkowo otworzyłam komentowanie (które jest przeznaczone na wspólne wspieranie się i konstruktywne, pozytywne myśli) i dziś postanowiłam zamknąć je na dłuższy czas.  Czuję, że moja misja Światła w takiej formie, dla polskiej i angielskojęzycznej populacji, dobiega końca.  Wiem, że nadchodzi inna, może trochę z dala od komputera 🙂  Także wyłaniają się działalności osobistej natury, które wymagają mojej dużej uwagi.  Blog zostawiam otwarty i od czasu do czasu mogą być na nim nowe wpisy.  Zachęcam chętnych do subskrybowania.  W ten sposób będziecie otrzymywać powiadomienia w momencie opublikowania nowego materiału.  Wasz adres mailowy będzie bezpieczny.
  .
Przekaz genialnej WJ  DL Zety przetłumaczyłam dla Was, gdyż widziałam w nim  wartość.  Myślę, że wciąż potrzebne są materiały na temat nowych koncepcji czasu w 5W, a także linii czasowych/światów równoległych, które nie są jeszcze w naszych umysłach/sercach w pełni zasymilowane.
.
Podczas prowadzenia tego blogu przez ostatnie 2 lata…

View original post 812 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

