Skip to content

14 grudnia 2012

Złoty Wiek Gai

 .

.
Wywiad audio Grahama Dewyea z Archaniołem Michałem przez Lindę Dillon,  26 listopada 2012
.
Tłumaczenie transkryptu Wojtek i Wika
.
W tym tygodniu Geoffrey ujawnia lżejszą, bardziej przedsiębiorczą, ‚przygodową’ i towarzyską stronę Archanioła Michała, który mówi nam o tym, jak stworzył takie rzeczy jak Zorza Polarna, opisuje, co leży na końcu wszechświata, i zapisuje nas w ‚planie sprzedaży’ na dostawę wiecznego szczęścia.Przyłączcie się do Archanioła Michała, poszukiwacza przygód, muzyka i odkrywcy, i posłuchajcie, jak Geoffrey otrzymuje od niego odpowiedzi na kilka pytań, które towarzyszyły mu od dzieciństwa. Wielkie dzięki dla Ellen za jej błyskawiczne zrobienie transkryptu.
.
Godzina z Aniołem
.
Graham Dewyea:  Witam w „Godzinie z Aniołem” wraz z Lindą Dillon z Rady Miłości, autorką The Great Awakening oraz z Geofrey’em West z „Greenprint for Life”. To dla mnie przyjemność być tutaj z wami. Ja nazywam się Graham Dewyea.
Naszym dzisiejszym gościem jest Archanioł Michał.  A…

View original post 5 833 słowa więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

