Skip to content

22 Listopad 2012

Złoty Wiek Gai

.

* Globalna medytacja: Aktywacja 11-tej bramy i Deklaracja zwycięstwa Światła planowana jest dziś, 22 listopada 2012 o 11.11 rano czasu londyńskiego, czyli o 12.11 po południu czasu polskiego *

__________________________________________________________

.

.

„Godzina z Aniołem” – wywiad Grahama Dewey z AA Michałem przez Lindę Dillon,  5 listopada 2012

Geoff West:  W jaki sposób ci, którzy pozostaną, doświadczą Wzniesienia innych, tych którzy są blisko nich?  Czy ludzie zaczną po prostu znikać?  Czy może doświadczą śmierci fizycznej?  Czy będzie to jedna z tych dwóch rzeczy?  Jeśli ci ludzie znikną, czy zmieni to linię czasu, zawierającą fizyczną pamięć o nich?  A przynajmniej do momentu, w którym te osoby się wzniosą?

AAM: Czy więc mówisz, mój przyjacielu, o tych, którzy nie życzą sobie Wzniesienia?

GW: Albo o tych, którzy po prostu nie wzniosą się od razu.  Tak, jak to rozumiem – i proszę popraw mnie jeśli jestem w błędzie – niektórzy wybierają Wzniesienie…

View original post 651 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

