Skip to content

14 listopada 2012

Add your thoughts here… (optional)

Złoty Wiek Gai

.

POTRAFIĘ PONIEWAŻ JESTEM – WODNIKOWE DZIECI

„.. jeśli się nie staniecie jak  dzieci, nie osiągniecie Królestwa Niebios” – Ew. Mat. 18:3

Dzisiejszy materiał muzyczny ma trochę odmienny charakter.  Już od  tygodnia poszukuję nagrań odpowiednich do tematu Wodnikowych Dzieci, ale ostatni przekaz od Arkturian podsunął mi to  pełne mocy stwierdzenie „POTRAFIĘ PONIEWAŻ JESTEM”, które postanowiłam użyć w tytule, gdyż najlepiej oddaje to, co chcę Wam zaprezentować.

Otóż wybrałam zaledwie kilka nagrać dzieci, które w wieku już od 4 lat potrafią pokazać kim są. One po prostu wiedzą, kim są i że mają moc tworzenia, opanowania sztuki grania oraz  interpretowania muzyki, wyrażania siebie w sposób doskonały.  One rodzą się z nową wodnikową świadomością pozbawioną ograniczeń i pokazują nam, kim naprawdę jesteśmy i jakie moce oraz możliwości posiadamy w sobie.  Przykłady takich dzieci można znaleźć obecnie we wszystkich dziedzinach.  Ja ograniczam się do mojej działki muzycznej i tak jak wspomniałam wybrałam…

View original post 153 słowa więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

