Skip to content

10 listopada 2012

Złoty Wiek Gai

.

.

Archanioł Indriel

Przekazała Bella Capozzi,  7 listopad, 2012.

❤ Drogie Dusze, to ja, Indriel.  Jestem waszą drogą przyjaciółką i opiekunką i jestem zaszczycona, że miałam przyjemność kierować was do tej pory na drodze do Wzniesienia.  Kocham każdego z was niepohamowanie i ponad miarę. Wraz z całym anielskim królestwem jestem przepełniona radością z powodu waszych niezrównanych sukcesów.  Zachwyceni, zwycięscy, gdy następny próg został przekroczony. Rzeczywiście, z ponownym wyborem jednego z waszych  własnych – Współwojownika Światła – na urząd prezydenta Stanów Zjednoczonych, pokazaliście swoją determinację i ustanowiliście precedens.  Połączyliście się w jedno, aby pokazać światu, że Światło nie może być ugaszone.  Nie może być przyciemnione. Wzrasta tylko w jasności i rozprzestrzenia się dalej. Więc weźcie to za znak, że Amerykanie budzą się i ludzkość nie może już dłużej być zwodzona. Niezależnie od tego, gdzie mieszkacie na świecie, jest to dla was znaczące wydarzenie.  Jest to konkretny dowód, o który prosiliście, dowód…

View original post 584 słowa więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

