Skip to content

21 października 2012

"Zmieniając siebie zmieniamy Świat"

Aby rozpocząć drogę do przebudzenia musimy zacząć myśleć i zacząć zadawać pytania dotyczące naszego życia. A co my robimy? Nie mamy na to czasu. Musimy zarabiać pieniądze na różne rzeczy, które myślimy, że dadzą nam szczęście. Musimy poświęcić cały swój czas na rodzinę, i inne ziemskie obowiązki, rozrywki, i tak ciężko pracując dla pieniędzy, ich wydawania, rozrywce, gubimy inne trwałe szczęście, które tkwi w nas.

Musimy przyznać, że mamy czas przyśpieszony i różne dziwne rzeczy dzieją się na świecie: konflikty, katastrofy, niezwykłe zjawiska. Większość ludzi myśli, że obecnie jest nam tak źle ponieważ jesteśmy osaczeni przez innych ludzi ….. owszem to też …. ponieważ nasza niewiedza, ignorancja doprowadziły do tego, że nie zadziałaliśmy w porę. Dzisiaj przerażająca ilość rzeczy musi być naprawiona w tym upadłym świecie, który wywołuje w nas bolesną frustrację, mieszane uczucia, i instynktowne pragnienia. Wiele ludzi myśli, że już nie można zmienić wszystkiego aby uczynić świat lepszym…

View original post 1 731 słów więcej

From → Artykuły

One Comment
  1. terii8 permalink

    Witam   Pięknie dziękuję za ten artykuł, transformację/duchową odrodzenie/ przebudzenie.  przechodzę około 20 lat. Sama zmierzyłam się z siłami ciemności, przeszłam niewyobrażalne „męki” Zarówno, byłam w wymiarze, ze swoją świadomością, gdzie przebywa Jezus,(widok i energie nie do opisania słowami) jak i nachodziły mnie siły/energie ciemności, które paraliżowały całe ciało. Przychodzili/ły strażnicy ciemności, gdy spałam, budziłam się lecz nie do końca, gdyż paraliżowali mnie energiami, i wpuszczali/ły przez kanał kręgosłupa, ciemną materię/energię. Niewątpliwie, aktywacja impulsów, dała mi dużą ochronę ciała. W tej chwili jestem silniejsza energetycznie i ochronnie.   Z wdzięcznością Teri 🙂  Dnia 22 października 2012 0:53 „Paranormal.PL” <comment-reply@wordpress.com> napisał(a): Paranormal.PL posted: ” „

    Lubię to

Skomentuj

