Skip to content

12 października 2012

Złoty Wiek Gai

 .
.Kiedy usłyszałam, że petycja o NESARA dostała odpowiedź i odpowiedź zasadniczo stwierdziła, że coś takiego jak NESARA nie istnieje – moją pierwszą reakcją była błogość.  Pomyślałam, że to bardzo dziwne.  Medytowałam długo i następnie Ashtar przyszedł do mnie z wyjaśnieniem.  Wielu będzie oceniać to wydarzenie w smutku i zwątpieniu.  Wszystko co mogę powiedzieć to: zapraszam was do poznania dziś prawdy – Elizabeth T.
.
Link do petycji i odpowiedzi:   http://WH.gov/4d5
.
.
.
Przesłanie od Lorda Ashtara o odpowiedzi na petycję o NESARA
.
Pozdrowienia!  Witaj z powrotem.  Zdaję raport  z Dziesięciu Do Przodu  (Ten Forward).  Tu Ashtar z Nowego Jeruzalem.  Chciałbym wypowiedzieć się na temat odpowiedzi Białego Domu na witrynie ‚My Ludzie’ dotyczącej petycji o NESARA.
.
Plan jest bardziej skomplikowany niż się czasem wydaje.  Zawsze był potencjał, że to się wydarzy.  Mamy napisaną zabawową książkę o wszystkich potencjalnych sztuczkach kabała.
.
Wydaje się, że gdy…

View original post 838 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

