Skip to content

17 sierpnia 2012

Reblogujemy ten post na naszej stronie dzięki uprzejmości Krystal Freeman z bloga Transformacja 2012 🙂 !

Złoty Wiek Gai

.
.
.
Syrena Morska, Moreanna z Syriusza: Roztrzaskując Szklany Pantofelek.  Bajki oraz pozbawianie Ludzkości jej Mocy.
.
Przez AuroRę Le, 14 Lipca 2012 r.
.
Od Autorki: 
  Ta wiadomość była osobiście dla mnie bardzo pouczająca.  Kiedy po raz pierwszy zaczęłam ją odbierać pomyślałam, że Moreanna zadedykowała ją właśnie mnie, gdyż  ten archetyp i odpowiadające mu kwestie są czymś, nad czym pracuję przez jakiś czas, aby się od nich uwolnić.  Jako małe dziecko zmagałam się z tym, aby nadać sens wspomnieniom, z którymi tutaj przybyłam, i aby połączyć małe ich strzępki, które wypływały każdego dnia na powierzchnię mojej świadomości.  Wewnątrz mojego umysłu małej dziewczynki czułam się porzucona.  Było to zupełnie tak, jakby moja prawdziwa tajemnicza rodzina, przebywająca gdzieś tam daleko, grono krewnych wyrzuciło mnie tutaj i po prostu odjechało.  W głębi serca czułam, że to nie jest prawdą, lecz znalazłam niebywałe pocieszenie w czytaniu bajek.  Nie zmarnowałam wiele czasu, aby zakotwiczyć…

View original post 1 629 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

