Skip to content

7 sierpnia 2012

Reblogujemy ten post na naszej stronie dzięki uprzejmości Krystal Freeman z bloga Transformacja 2012 🙂 !

Złoty Wiek Gai

.

Kochani, oto znalazłam na Internecie przekaz o 4 sierpnia, krótko wyjaśniający pozycję kosmitów. 

Trochę dziwi mnie postawa kilku Czytelników, że są aż tak bardzo rozczarowani i przygnębieni tą sytuacją, że za to próbują mi dołożyć swoim gorzkimi słowami (oczywiście takie słowa nie mają szansy na opublikowanie, a osoby te są kierowane do spamu, i tam ich następne komentarze nie są już czytane)

Może dla niektórych osób będzie to zaskoczeniem, ale muszę Wam powiedzieć, że z racji prowadzenia tego blogu z tłumaczeniami swoimi i innych entuzjastycznych pracowników Światła, nie posiadam specjalnych wglądów w przyszłość, ani innych nadprzyrodzonych zdolności.  Nie oczekujcie ode mnie perfekcji, ponieważ jest mi do niej daleko.  Tak samo jak Wy, nie wiem jak to się wszystko w przyszłości potoczy w detalach i tak samo jak Wy, czasem frustruję się, gdy moje oczekiwania a propos procesu Wzniesienia nie spełniają się.  Jedno wiem, że choć staramy się wybierać jak…

View original post 319 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

