Skip to content

26 czerwca 2012

Reblogujemy ten post na naszej stronie dzięki uprzejmości Krystal Freeman z bloga Transformacja 2012 🙂 !

Złoty Wiek Gai

.

.

Galaktyczna Federacja Światła uważa, że nadszedł czas dla nas wszystkich, byśmy w pełni zaangażowali się w działania, które przyczynią się do pomyślnego zakończenia naszej głównej misji, jako że nadszedł kres trójwymiarowych rozrywek.  Jest wielu takich, którzy nie są pewni, co do ich indywidualnych zadań w tym czasie, więc omówmy pokrótce, co może być takim zadaniem pamiętając, że nie ma złych wyborów.  Cokolwiek to jest, jeżeli to z tobą rezonuje, jest zawsze doskonałym wyborem.

Aby dowiedzieć się, jakie zadanie może być właśnie dla ciebie, zadaj sobie pytanie: „W czym jestem dobry?  Co przyciąga mnie jak magnes?  Co umiem?  Czym się interesuję? Czym się zajmowałem w życiu?  Co to wszystko może mieć wspólnego z moją misją w tym czasie?  Czym się zajmują zawodowo moi przyjaciele?  Czy to może być wskazówka?  Kiedy przeglądam Internet trafiam na tematy pokrewne. Czy może jest to znak, że jest to moje prawdziwe powołanie?

Galaktyczna Federacja…

View original post 1 101 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

