Skip to content

27 Maj 2012

Reblogujemy ten post na naszej stronie dzięki uprzejmości Krystal Freeman z bloga Transformacja 2012 🙂 !

Złoty Wiek Gai

Dziękuję Dajamanti i Eugeniuszu za udostępnienie tej konwersacji. 

Poruszane tematy to: WJ, 5W, Atlantyda, edukacja, aresztowania, Wielkie Białe Braterstwo, Istoty z Oriona (dopisek Krystal: Orion jest wielką konstelacją z wieloma gwiazdami i planetami i ich mieszkańcy są z różnych wymiarów), odżywianie, system finansowy i wiele więcej 🙂  Krystal

Rozpoczęły się 9 maja, 2012 wieczorem. Wtedy zauważył on pewną istotę negatywną, która stała obok mnie. Powiedział jak uwolnić się od tej istoty:

Oddychaj Mój Drogi, wsłuchaj się w uczucia nie w emocję.
Poczuj Miłość… do wszystkiego…
Zwizualizuj światło przenikające od czubka głowy, po czakrę serca.
Poczuj otoczenie.

I po kilku minutach istoty już przy mnie nie było, gdyż zacząłem wysyłać jej miłość, której nie znoszą 🙂
Następnego dnia napisałem trochę o sobie i rodzinie oraz zadałem parę pytań:
Chciałbym wiedzieć z jakiej cywilizacji i gęstości jestem?
Ile miałem wcieleń na Ziemi?
Jaki jest mój główny cel tego wcielenia?
Na czym mam…

View original post 5 697 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

