Skip to content

18 maja 2012

Reblogujemy ten następny post na naszym blogu dzięki uprzejmości Mikołaja Rozbickiego z CZASU PRZEBUDZENIA 🙂 !

Poniżej przedstawiam Wam kolejne ciekawe wizje dotyczące przyszłych wydarzeń na świecie – jedna została znaleziona w sieci, druga została nadesłana mi przez moją znajomą, która w ezoterycznych klimatach siedzi już ładnych parę lat. Umieszczam je zwyczajnie jako informacja – ku zastanowieniu.
Znalezione w sieci:
Dwa lata temu miałam sen, którego wtedy nie bardzo mogłam zrozumieć (był to czas, kiedy jeszcze “spałam” i nie miałam bladego pojęcia o przekazach istot z innych wymiarów, o Wzniesieniu itd.). Otóż śniło mi się, że byłam w moim rodzinnym mieście Poznaniu (dokładnie w centrum miasta), było ciepło. Widziałam dookoła siebie uciekających, przerażonych ludzi, widziałam jak wojsko wkracza na ulice, wojskowe helikoptery latały nad moją głową robiąc straszny hałas. Wojskowe siły wyraźnie koncentrowały sie na “czymś” w powietrzu. A ja pomimo tego chaosu stałam spokojnie, bez strachu i paniki i spojrzałam w niebo. Nie widziałam niczego ale czułam że “coś” tam jest. Jakby na dowód tego…

View original post 386 słów więcej

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

