Skip to content

SFOTOGRAFOWAĆ INNY WYMIAR

24 marca 2010

Tajemnice świata


Coraz więcej Czytelników przysyła do redakcji listy z „zepsutymi” zdjęciami – widać na nich dziwne smugi prążkowanej energii albo postacie tonące w czerwieni. Czasem widać kłęby dziwnej mgły, której na pewno nie było podczas robienia fotografii. Gdy komuś zbyt często w ten sposób psują się zdjęcia, może to oznaczać, że ma on np. jakieś uzdolnienia parapsychiczne.


Jestem jasnowidzem i wiem z doświadczenia, że mam niewielkie szanse na zrobienie „porządnych” zdjęć, niezależnie, jakim aparatem bym się posługiwała. Czasami wręcz czuję potrzebę zrobienia fotografii określonego miejsca, które wydaje się puste i zwyczajne, a na zdjęciu wychodzą dziwne rzeczy.
Tak było latem 1996 roku. Miałam w domu dużo zajęć, a jednak czułam, że muszę wyjść i zrobić zdjęcia. Nie potrafiłam się tej sile oprzeć. Wzięłam więc aparat fotograficzny, zawołałam córkę i wyszłyśmy z domu, nie wiedząc, dokąd się udać. Idąc przed siebie, dotarłyśmy do lasu, gdzie zaczęłyśmy robić zdjęcia. Po ich wywołaniu okazało się, że mają „skazy” (fot. 1). Pytanie – dlaczego musiałam zrobić te fotografie? Nie wiem.

Sygnały ze świata duchów

Nie zawsze trzeba być medium – niekiedy poprzez zdjęcia ujawnia się obecność duchów wokół nas. Tak było w przypadku Czytelnika, któremu zmarł ojciec. Zwrócił się do mnie o pomoc, gdyż wokół niego zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
W chwili śmierci jego ojca wybuchły żarówki i zatrzymały się zegary. Potem gromnica wypaliła się w bardzo szybkim tempie, a rozlany wokół niej wosk stworzył niezwykłą „woskową fotografię” przedstawiającą zmarłego siedzącego w ulubionym fotelu.
Mijały dni, a mężczyzna nieustannie wyczuwał wokół siebie obecność ojca. W końcu, na moją prośbę, zaczął robić zdjęcia. Okazało się, że gdy nie czuł niczego dziwnego, zdjęcia wychodziły dobrze, ale gdy tylko duch manifestował swoją obecność (a wtedy zdarzało się, że mój klient zaczynał przepowiadać przyszłość), wówczas na zdjęciach pojawiały się nieoczekiwane dodatki lub innego typu skazy. Podobne skazy pojawiły się na zdjęciu zrobionym w nawiedzonym domu (fot. 2). Przy postaci dziewczynki widzimy ciemne smugi oraz dziwne światło w rogu (na tamtej ścianie nie ma okna). W mieszkaniu tym żyła wtedy para starszych ludzi, jedno z nich było ciężko chore. Miesiąc po zrobieniu zdjęcia jedna z tych osób zmarła – i to nie ta chora!
To zdarzenie potwierdza hipotezę głoszącą, że nasz świat jest połączony ze światem niewidzialnych energii, które czasem manifestują się w sposób widoczny tylko na fotografiach.

Energie odmiennych stanów świadomości

Jakiś czas temu, gdy w moim archiwum nazbierało się wiele dziwnych zdjęć, postanowiłam przeprowadzić eksperyment. Otóż zauważyłam już wcześniej, że podczas przeprowadzania regresingu (cofania pacjenta w czasie w transie hipnotycznym) można uchwycić na kliszy fotograficznej różne energie.

Podczas eksperymentu wprowadziłam w hipnozę pacjentkę, która ma zdolności medialne. Na każdym etapie wykonywałam zdjęcia. Dopóki dziewczyna nie znajdowała się w transie, zdjęcia wychodziły porządne. Potem na kliszy zaczęły pojawiać się dziwne rzeczy – światła, cienie, a na jednym z nich, smuga trójkolorowej energii (fot. 3)
Zebrane materiały potwierdzają dotychczasową hipotezę, że takie „wadliwe” fotografie często są wykonywane przez osoby obdarzone talentami parapsychicznymi lub przez ludzi, którzy znajdują się w wysokoenergetycznym stanie umysłu (np. w czasie silnego stresu, podniecenia sprawami z pogranicza życia i śmierci). Również fotografowanie takich osób może przynieść podobne efekty. Zapewne jest to spowodowane jakimś procesem nieznanym dotąd nauce.
Należy się natomiast zastanowić, czy takie fotografie są dowodem na istnienie obok nas innego wymiaru, czy też na to, że umysł człowieka będący w stanie odmiennej świadomości potrafi emitować energie możliwe do uchwycenia na kliszy. Oczywiście, nie wszystkie zdjęcia, które nie są „porządne”, są zapisem nieznanych energii. Większość z nich jest naprawdę wadliwych – jak to publikowane obok, całkowicie prześwietlone (fot. 4).

Alicja Ziętek

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

