Skip to content

ZAMEK BIERZGŁOWSKI I POSTAĆ W OKNIE

14 marca 2010

PIKTOGRAMY NA ZAMKU BIERZGŁOWSKIM
Gmina Łubianka, Powiat Toruński. Dwa kręgi trawiaste pojawiły się na polu należącym do Jerzego Syrockiego.– W sobotę piątego czerwca ciąłem trawę na mojej łące i zobaczyłem je – mówi Syrocki. – Nie sądzę, żeby pojawiły się tego dnia, moim zdaniem mogły powstać jeszcze w maju. To dwa kręgi położone równolegle do polnej drogi. Większy miał około 3 metrów średnicy, mniejszy jeden. Przypominały te, które kilka lat temu widziałem w pobliskiej Pigży. Po ścięciu trawy były nadal widoczne.

Świadek wspomniał również o dziurze w ziemi która znajduje się pięć metrów od śladów. Twierdzi, że wyczuwa ją jeżdżąc po niej ciągnikiem. Ziemia na której pojawiły się kręgi to czwartej klasy torfowiska. Znajdują się 500 metrów od centrum Zamku.

– Moje pole nie było zdewastowane – mówi Syrocki. -Dlatego nie sądzę, żeby ktoś wykonał te ślady. Oglądałem je później razem z sąsiadem. Nie odczułem żadnych objawów fizycznych, także komórka działała prawidłowo. Za to w domu ginie mi pierwszy program tv, i nawet naprawa tego mankamentu nie dała rezultatu.
Na przełomie maja i czerwca świadek nie widział żadnych podejrzanych świateł wokół domu.

– Sześć lat temu widzieliśmy całą rodziną około 300 metrów od domu pionowy płonący czerwony płomień – mówi Syrocki. –  Ze strachu nie podchodziliśmy bliżej do niego. Wydawałoby mi się jednak, że był materialny, to znaczy mógł być jakimś obiektem. Po pewnym czasie po prostu zgasł i zniknął.

Nie odkryto później w miejscu gdzie się pojawił żadnego śladu, lub nie zwrócono na takowy uwagi.

To nie jedyne kręgi obecne w Zamku. Krąg pojawił się także na polu gminnego radnego Jana Iwickiego.

Źródło: CBUFOiZA

Podczas pobytu na terenie przyległym do Zamku grupa IRG z Torunia odkryła pikotogram w zbożu.

jedna z fotografii wykonanych w miejscu powstania piktogramów.

Tą fotografię wykonał Jacek Kozłowski na dziedzińcu Zamku Bierzgłowskiego , w oknie widoczna postać w zbroi i białym płaszczu…


From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

