Skip to content

Kaczewo leży koło Radziejowa Kujawskiego-archiwum

10 grudnia 2009

W dniu 25 sierpnia 2004 otrzymałem telefoniczną informację od Rafała Nowickiego, że w miejscowości Kaczewo pomiędzy Radziejowem Kujawskim a Piotrkowem odkryto piktogramy w pszenicy. Niezwłocznie udałem się na miejsce gdzie potwierdziliśmy fakt powstania agrosymboli. Są to trzy okręgi, o średnicy około 7,80 lewoskrętne. Po raz drugi zetknąłem się z formacjami, które usytuowane są w dość dużej odległości od dróg publicznych. Piktogramy odkrył kombajnista, który wykosił zboże na szerokości kombajnu aż do samych piktogramów. Proszę nie sugerować się na zdjęciach prostokątnym kształtem, bo jest to właśnie droga wycięta przez kombajn. W dniu wczorajszym uzyskałem informację, że około miesiąc temu w odległości od tego piktogramu pojawił się w życie obok tej samej drogi w odległości około 1km okrąg o średnicy około 15 metrów obok dwa o średnicy około 5 metrów, niestety nie udało się ich odnaleźć z uwagi na fakt, że zboże zostało skoszone a pole zaorane.

Autentyczność trzech kręgów nie ulega najmniejszej wątpliwości. Zwracam uwagę na fakt, że Radziejów Kujawski leży w odległości około 8 km a Stary Radziejów około 10 km. Przypominam o dziwnym zjawisku występującym w okolicy kościoła w Piotrkowie Kujawskim w 1983 roku (słynne na całą Polskę w ówczesnym czasie „objawienie”). Również w Radziejowie działa się historia z martwymi ptakami.

Miniaturowa sonda telemetryczna  tuż obok mnie…druga nad obrzeżem kręgu

Z oddali na niebie UFO obserwuje ludzi , niestety widoczne tylko dla matrycy mojego aparatu.W momencie wyświetlenia fotografii  na monitorze mojej cyfrówki wielu ludzi wykonało zdjęcia w tym kierunku…niestety bez rezultatu.

A wcześniej po południu poprosiłem męża tej pani, zawodowego fotografa (trochę sceptyka) abyśmy równocześnie,stojąc obok siebie wykonali zdjęcie jego żonie. Na moim jest na niebie jasny obiekt na jego nie ma nic. Różnica w czasie wykonania zdjęć może maksymalnie wynosić 2 sekundy…

Takich fotografii wykonałem kilka , obok stali mieszkańcu , którzy czekali na każdą fotografię. Natychmiast kilka osób,różnymi aparatami wykonywało zdjęcia , ku ich rozczarowaniu -normalne.

Po kilku dniach pojawiła się grupa badaczy z IRG Toruń. Oto jedna z fotek wykonana przez Jacka Kozłowskiego…

From → Artykuły

Dodaj komentarz

Skomentuj

