Skip to content

Obiekt w kształcie „cygara” w miejscowości Czerniewice w woj. kujawsko-pomorskim.

22 listopada 2009
Napisał: Hubert Chwiałkowski

 

środa, 30 styczeń 2008

 

Świadkiem tej obserwacji jest córka pana Jana, którego obserwację opisywaliśmy w poprzednim artykule.
Oto relacja z obserwacji w miejscowości Czerniewice , jaką dokonała córka pana J. w sierpniu 2007r.
„… Jest wieczór, na dworze ciemno, niebo bezchmurne, widać dokładnie każdą gwiazdę.
Siedzę przy stoliku z mamą i ciocią popijając herbatkę. Mama z ciocią rozmawiały na jakiś interesujący dla nich temat, ja w tym czasie oglądałam gwiazdy. W pewnym momencie ujrzałam  na niebie jakiś  migoczący punkcik, myślałam, że to samolot. Nie mając nic innego do roboty poszłam po lornetkę taty. Kiedy zobaczyłam ów punkcik przez lornetkę, o którym myślałam ze to samolot aż mnie zamurowało. „To z całą pewnością było UFO”.
Ów obiekt był w kształcie „cygara”. Pojazd ten był duży i posiadał na jednym końcu światełka koloru białego i czerwonego, które na przemian migały, a na drugim końcu miał czerwone światełko, które świeciło na stałe i było bardziej intensywne. Obiekt poruszał się powoli  z południa na północ tak jakby manifestował swoje przybycie, więc obserwowałam z zadziwieniem ten obiekt dość długo.
Mapa wskazuje kierunek lotu obiektu.
Image
Rysunek przedstawia obiekt widziany przez świadka.
Image

Podczas dalszej obserwacji zauważyłam, że światełka znajdujące się na przodzie pojazdu nagle znikły, a światełko z tyłu świeciło jeszcze przez chwilę, po czym powolutku zaczęło gasnąć tak „jakby baterie się wyczerpały”, po czym ów obiekt zniknął…”
Okolice  gdzie dokonywane były obserwacje w różnych latach są godne uwagi, ze względu na częste pojawienie się niezidentyfikowanych obiektów.
Ekipa PGU podjęła  współpracę z panem Janem  w celu przekazania  Naszym Czytelnikom jak najwięcej informacji o obserwacjach z okolic Czerniewic.
(Dane personalne świadka do wiadomości PGU).
From → Artykuły, Galeria

Dodaj komentarz

Skomentuj

